Stegu Arena – słynna opolska hala z nową nazwą

Nasza firma będzie sponsorem tytularnym obiektu przez najbliższe pięć lat. 5 września 2018 r. odbyło się uroczyste podpisanie umowy.

 

– To wspaniałe, że w roku jubileuszu 25-lecia istnienia naszej firmy udało nam nam się wykonać tak spektakularny ruch marketingowy. Działamy na całym świecie, ale chcemy też jeszcze mocniej zaznaczyć swoją obecność na Opolszczyźnie, bo tutaj żyjemy i pracujemy. Blisko 250 pracowników naszej firmy jest związanych z Opolem i regionem – mówił na konferencji prasowej w Stegu Arenie Maciej Skucik, przewodniczący rady nadzorczej Stegu Sp. z o.o.

– Mamy nadzieję, że od tej pory opolanie będą używali nazwy Stegu Arena, która jest łatwa w wymowie i wpada w ucho – dodał, po czym odniósł się do filozofii firmy:

– Od lat stawiamy na poszanowanie tradycji z jednoczesną dbałością o dynamiczny rozwój oraz innowacje. Staramy się wyprzedzać konkurencję, urozmaicając naszą ofertę produktową. Uwielbiamy ducha rywalizacji w biznesie, bo jest bardzo podobny do tego, który znamy ze sportu. Dlatego też wspieramy różne inicjatywy, zawodników, drużyny, byliśmy też partnerem strategicznym słynnej zimowej wyprawy NANGA STEGU Revolution, w której wziął udział m.in. Adam Bielecki. Marzy nam się, żeby za parę lat nawet starsi opolanie wyparli ze swojego słownika nazwę „Okrąglak”, aby tę halę kibice kojarzyli z firmą Stegu.

Arkadiusz Wiśniewski, prezydent Opola podkreślał, że jest to hala mocno zakorzeniona w sercach opolan. – W tym roku obchodzi swoje 50-lecie. Tym bardziej jest mi niezmiernie miło, że teraz obiekt będzie miał nową nazwę, a Stegu jest firmą z regionu, świetnie radzącą sobie na światowych rynkach – mówił.

Obecna Stegu Arena została wybudowana w 1968 r., a w 2017 r. zakończył się jej gruntowny remont. Hala może pomieścić 3500 widzów. Na co dzień grają w niej piłkarze ręczni (superligowa Gwardia Opole), siatkarze i siatkarki, koszykarze i futsaliści. Odbywają się w niej również koncerty i wydarzenia kulturalne.

Od lewej: Przewodniczący rady nadzorczej Stegu Sp. z o.o. Maciej Skucik, Specjalista ds. Marketingu i twórca logotypu Łukasz Plachimowicz, Kierownik ds. Marketingu Karolina Rutkowska oraz Koordynator ds. Produkcji i Inwestycji Sebastian Kansy.

Do końca 2018 r. hala zostanie gruntownie obrandowana. Logo Stegu Areny znajdzie się nie tylko nad głównym wejściem do hali, ale też w innych miejscach budynku. Pełny koncept kreatywny, logotyp oraz branding zostały stworzone przez dział Marketingu naszej firmy.

Poniżej relacja wideo z konferencji;